Як зміниться графік обслуговування на свята?
Технічна підтримка, як завжди, продовжує працювати у штатному режимі 24/7/365 без жодних змін.
Абонентський відділ (консультації в телефонному режимі не технічного характеру та питання підключення) буде працювати за наступним графіком:
31 грудня – з 09.00 до 18.00
1 січня - з 12.00 до 21.00
7 січня – з 11.00 до 21.00
Ви завжди можете залишити запит на зворотний зв`язок через сайт, наші спеціалісти відпрацюють питання щойно будуть онлайн.
Якщо у вас залишилися питання, які неможливо вирішити онлайн, графік роботи Центру обслуговування абонентів в м. Києві:
31 грудня – з 09.00 до 18.00
1 січня - вихідний
7 січня – вихідний
Веселих свят!